2008-12-01
 20:15:44

Finbesök

Ikväll har min pappa varit här och ätit köttfärssås och spaghetti med mig och Amelia. Det var otroligt trevlig att få lite sällskap nu när vi är ensamma och Amelia tyckte att det var jättekul att ha morfar Göran på besök.

(Madde-Jessica 2-0)

Nu har jag lagt Amelia och sitter och slappar i soffan med en kopp te och mammas bullar.

(Madde-Jessica 3-0)

Fast snart är det läggdags.. huvvet e liksom inte riktigt med idag. Först ska jag bara plocka fram min kreativa sida och visa er hur duktig jag är i paint. Säger man så? På paint? Med? Näe, hur duktig jag är på att hålla på med paint!


Jessica

Men fy faaaan



PUBLICERAT: 2008-12-01, 21:14:48 | URL: http://jessicaaaaaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: