2008-12-04
 17:43:49

Busy busy

Idag har vi inte hunnit blogga alls.. Jag och Amelia skjutsade pappas grannar till flygplatsen. Vi hade aldrig träffat dom innan, tidigare i veckan fick min pappa höra att dom inte hade nån skjuts.. och tänkte på mig. Och vips var dagens goda gärning fixad.

Sen var vi på föreläsning på familjecentralen Gläntan. Vi pratade om mobbning. Ett väldigt intressant ämne, mobbning finns ju på så många ställen och hur ska man lära sina barn att arbeta mot mobbning. Jo, man kan bland annat stärka deras självkänsla och lära dom att bli empatiska..

Nyss ringde farbror Rolle. Han undrade om jag inte skulle ta och skaffa blixtlås till magen. Värt att tänka på faktiskt!

Nu ska jag till storasyrran Veronica, som har hunnit bli ett år större, hela 31. Jag har inte hunnit gratta henne än, inte Maria heller, så det blir en liten tjejkväll! Amelia får stanna hemma för Lars kom nyss hem från Åre.


Veronica och Maria



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: