2008-12-11
 18:00:13

3 flaskor välling...

Visste ni att tre flaskor välling täcker näringsbehovet hos en bebis!? Att få ta del av den vetskapen tidigare hade sparat mig mycket stress.

Idag har vi varit på föreläsning på Gläntan och pratat om just mat. Bordsskick kom också upp.. och det blir ju en klurig uppgift.. jag har nämligen två barn att lära bordsskick.
Det var sista gången vi var på föreläsning.. och nu har ju kyrkis julstängt i en månad. Så där försvann våra måndag-, tisdag-, onsdag- och torsdagsaktiviteter! Va sjutton ska vi nu göra i en månad!? Amelia fullkomligt älskar att flörta med alla andra mammor!

Vår lägenhet har börjat lukta rök. Vid lunchtid idag bjöds det även på pannkaksos. Suck... Dessutom tror jag att tanten ovanför dammsuger varenda morgon.

I gengäld bjuder jag på Kanye West's nya platta. Det blir ett himla gung med suben. Superskönt! Det är nog en bra platta för bilen också.. tror jag.

Måste gå och passa pastavattnet. Nu fattas bara Lars med korvringen. Han kom hem en dag tidigt. Jippi!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: